Înțelegerea modului în care „funcționează” ceilalți și interacțiunea eficientă pentru obținerea rezultatelor dorite
Beneficii pentru participanți și companie
Participanții vor:
- Învăța cele 4 tipuri principale de personalitate și caracteristicile acestora.
- Înțelege punctele forte și provocările fiecărui stil.
- Evalua propriul stil de relaționare cu ceilalți.
- Recunoaște stilurile de personalitate manifestate de alții.
- Descoperi metode de îmbunătățire a relațiilor și interacțiunilor cu colegii, superiorii și subordonații.
- Adapta comunicarea în funcție de personalitățile celor din jur.
- Exersa cele mai eficiente modalități de interacțiune cu persoane cu stiluri și personalități variate.
Metodologia utilizată în training
- Prezentări interactive, studii de caz și exerciții practice.
- Discuții de grup, evaluări și lucru în echipă.
- Jocuri de rol, recapitulări și feedback personalizat.
Cursul oferă cunoștințe bine structurate, dezvoltă abilități și contribuie la dezvoltarea personală, facilitând înțelegerea celor din jur.
Publicul țintă
Toți angajații.
Durata cursului
1 zi.