Înțelegerea cauzelor conflictelor și exersarea unor metode constructive de rezolvare
Beneficii pentru participanți și companie
Participanții vor:
- Identifica principalele cauze ale conflictelor în organizații.
- Înțelege stadiile conflictului și modalitățile eficiente de abordare.
- Evalua stilul propriu de gestionare a conflictelor.
- Învăța să adapteze stilul de abordare în funcție de situație.
- Gestiona comportamente „dificile”, emoții și atacuri verbale.
- Dezvolta abilități de colaborare pentru soluționarea optimă a conflictelor.
- Recunoaște situațiile în care rezolvarea conflictului nu este dorită.
- Exersa cele 6 instrumente pentru o gestionare eficientă a conflictelor.
- Identifica oportunități personale de îmbunătățire pentru a deveni mai competenți în rezolvarea conflictelor.
Metodologia utilizată în training
- Studii de caz, teste și exerciții interactive.
- Discuții de grup, lucru în echipă și jocuri de rol.
- Exemple din viața reală și vizionarea de materiale educaționale.
- Practicarea abilităților și oferirea de feedback personalizat.
Acest curs oferă informații bine structurate, dezvoltă abilități și atitudini constructive și sporește încrederea în abordarea conflictelor, atât la locul de muncă, cât și în viața personală.
Publicul țintă
Toți angajații.
Durata cursului
2 zile.