Notice: Funcția _load_textdomain_just_in_time a fost apelată incorect. Încărcarea traducerii pentru domeniul astra a fost declanșată prea devreme. De obicei, este un indicator pentru codul unui modul sau a unei teme care rulează prea devreme. Traducerile ar trebui să fie încărcate la acțiunea init sau mai târziu. Te rog vezi Depanare în WordPress pentru mai multe informații. (Acest mesaj a fost adăugat în versiunea 6.7.0.) in /home4/tlb/teambuilding.tlb.ro/wp-includes/functions.php on line 6121
Managementul echipei de vanzari - Teambuilding si Training personalizat

Teambuilding si Training personalizat

Managementul echipei de vanzari

Ce trebuie să facă un manager de vânzări pentru a avea succes

Un manager de vânzări de succes obține rezultate excelente prin echipa sa, ghidând și sprijinindu-i eficient pe membrii acesteia.

Beneficii pentru participanți și companie

Participanții la cursul TLB vor:

  • Face tranziția de la „a vinde” la „a conduce” oameni care vând.
  • Învăța să fie proactivi, să planifice activitatea de vânzări și să se organizeze eficient pe ei înșiși și pe echipa lor.
  • Înțelege responsabilitățile unui manager de vânzări și ce presupune succesul managerial (P.E.T.R.O.M.).
  • Dobândi abilități pentru eficientizarea timpului, stabilirea obiectivelor motivante și prioritizarea sarcinilor.
  • Pregăti și conduce ședințe de vânzări eficiente, fie ele zilnice, săptămânale sau lunare.
  • Dezvolta reprezentanți de vânzări performanți și aborda problemele de vânzări cu soluții constructive.
  • Învăța să ofere feedback valoros și să analizeze datele privind vânzările pentru planificarea strategică.
  • Construi obiective realiste și relevante pe baza potențialului echipei.
  • Evalua performanța, analizând cifrele, piața, clienții, și rezultatele cantitative și calitative.
  • Recruta oameni cu potențial ridicat folosind metoda S.A.R.
  • Motiva și stimula echipa de vânzări.
  • Administra eficient informațiile și rapoartele de vânzări.
  • Organiza vânzarea pe criterii precum oameni, trasee, categorii de clienți, formulare și instrumente de vânzare.
  • Analiza indicatorii de performanță și valorifica oportunitățile de dezvoltare pentru teritoriu, echipă și propria evoluție.

Metodologie utilizată în training

Prezentări interactive, discuții de grup, exerciții practice, studii de caz, recapitulări și exemple relevante. Materialele sunt structurate excelent, oferind instrumente practice și posibilitatea de dezvoltare profesională și personală.

Cui se adresează training-ul

Managerilor de vânzări, supervizorilor și reprezentanților de vânzări cu experiență și potențial managerial.

Durata cursului

3 module a câte 3 zile fiecare